28 november 2010

Ingen julskyltning för oss

Nääää tyvärr blir det ingen julskyltning för oss, hade nog inte sprungit i några affärer men det hade varit lite mysigt att gå runt o kolla i alla skyltfönster. Tilda ångest sätter stopp för ganska mycket saker som kanske hade varit bra för henne egentligen men men ... vi myser hemma istället.
Storasyster Emmy och Philip kom förbi på lite adventsfika och försökte tigga till sig lite nybakade lussebullar.



Tilda ska vara hos mig till Torsdag då vi byter igen.Ska försöka med lite skolarbete och annat imorgon.
Det är också dags för nya prover som vi ska ta på barnmottagningen från och med nu. Det är bra för då kan dom ta direkt i CVKn istället för stick i fingret, den här gången kommer jag definitivt att ringa och fråga om provsvaren. Det är alltid bra att ha lite koll själv på hur hon ligger i värdena.
Kan väl också tala om att jag råkade tvätta ALLA hennes klistermärken hon har fått (och lagt i innerfickan) från olika provtagningar.....KATASTROF!!!! Så nu har jag lovat att försöka luska reda på var lab har fått sina klistermärken ifrån. Just vad jag ska roa mig med i veckan, undrar om jag hittar likadana? Uha....

Ha nu en skön advent och ta hand om nära o kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar