29 november 2010

Vet inte...

riktigt hur dagen känns???...
Det känns toppen att dagens prover visar riktigt bra resultat. Vi tar dom numer hos Lena på barnmottagningen i Oskarshamn, det känns bra för Tilda. Hon kan ta dom direkt i CVK´n och Tilda slipper stick i fingret.
Det som jag är lite tveksam på är att min mamma som fick cancer förra året har varit på återbesök idag i Kalmar.
Nu får man vänta en vecka på dom provsvaren och jag hoppas och håller tummarna att det inte visar något alls. Jag får ta fram det positiva tänkandet och slå bort det negativa.
Har varit lite rastlös hela dagen och pillat lite här o där. Imorgon ska jag försöka få med Tilda och titta på en dator. Det är hon som ska ha den och då är det lättare om hon får klämma och känna lite själv. Sen är det ju en attans (hmm...märk att jag försöker att inte skriva så mycket svärord ) djungel med datorer som allt annat där man stoppar en sladd i eluttag.
Får ta hjälp av Ante och exet, dom får sköta det där andra innanför själva skalet, hjärnan om man kan kalla det så. Det blir nog bra i slutänden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar