3 augusti 2012

En vecka avklarad

Nu har jag gjort en veckas jobb och det har känts.
Sticker inte under stol med att jag har degat en hel del under mina semesterveckor. I säng sent och sovit länge.
Nu tillbaka till vanliga rutiner igen och rutiner tycker jag ju om.
Jag är trött, men ändå på en skönt sätt.
Tänker och längtar väldigt mycket nu och det tar också på krafterna.

Nästa vecka börjar min sjukgymnastik igen och nu blir det 2 ggr i veckan. Ser fram emot det, måste få igång kroppen igen.

Och snart är det Källandags igen!! Äntligen!
Har funderat lite på en fotokurs också i höst, är lite sugen faktiskt.
Än så länge är jag bara självlärd så det skulle vara kul att få lite bra tips.

Sen får vi väl se hur det blir med mor min nu i höst också. Nästa vecka är det dags för träff med läkaren och då får vi se vad som kommer att hända.
Bror följer med den här gången och det är bra, 4 öron är alltid bättre än 2.

Ha en trevlig fredag och kram på er!

1 kommentar:

  1. Ibland är det skönt med rutiner :), fotokurs låter
    Väl toppen bra. Stor varm kram Kicki

    SvaraRadera