12 augusti 2012

Funderingar

Ibland kommer det till en punkt när man känner att man inte har lust längre.
Lusten jag pratar om är bloggen, jag känner inte längre ett lika stort behov som tidigare, men samtidigt vill jag inte släppa den helt.
Den har ju varit min följeslagare så länge nu.
Frågan är om jag kommer att sakna den om jag lägger ner?
Fyller det en funktion för mig? Ja, ibland gör den ju det.
Jag gillar att skriva av mig och ventilera saker som ligger och gror i hjärnbalken.

Man kanske sakta men säkert ska ta och trappa ner. Lite som att sluta röka....några inlägg i veckan, inte varje dag.
Ja, hur som haver så lägger jag in lite foton här från dagens utflykt med mor.





3 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!
    Skriv när du känner för det, när du behöver eller har något att berätta. Eller bara för att.
    Du måste ju inte lägga ner bloggen, det behöver ju inte vara antingen eller..
    Bara skriv när lusten kommer på. :)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med Lisbeth, skriv när du känner för det. Jag tycker att det är trevligt att gå in och läsa det du skriver. Mycket fina bilder.

      Kram Kvinnan som talar med hundar

      Radera
  2. Hej,måste först beundra din fototalang,fantastiska bilder.Tänk dom förstorade i canvas.....vår Simon ville inte att vi skulle starta en egen blogg,jag respekterar det fullt ut,men håller med att det är bra att få skriva av sig.Om du vill och känner för det får du gärna mejla mej.Vi har ju samma vidriga erfarenhet och nu har det gått snart 4.5 år sedan vår gosse blev en ängel.Min adress är christina.hulin@telia.com........kram Kia

    SvaraRadera