5 augusti 2012

Lite sömnproblem

Egentligen borde jag sova för länge sedan. Antingen är det åldersrelaterat eller så är det helt enkelt jäkligt varmt ute? Nu har jag satt i gång fläkten i sovrummet så nu är det stormvarning här inne.
En fördel är att Jordan vägrar att komma in här för han tror fläkten är en riktigt stort monster och då är det bäst att ligga i egen kupé, inte mig emot....

Imorgon är det start för sjukgymnastik igen. Nu ska jag köra 2 ggr i veckan för att träna upp knät ordentligt.

Annars har helgen flytit på umgått med familjen bara och tagit det lugnt.
Skolstarten pockar på lite och jag försöker blunda för infon om nyinköpta skolkläder. bänkpapper och fina skolväskor. Inget av det kommer beröra mig i år. Det är märkligt vad som kan trigga igång saknaden egentligen.
Men så är det kanske första året, man är extra känslig för allt.

Men nu måste jag försöka blunda lite så jag orkar lite extra hos Therese imorgon...

Godnatt och sov så gott




1 kommentar:

  1. Tänker på dig, måste vara jätte jobbigt med alla såna saker som man berörts av innan och fixat till. Du är så himla stark. Stor varm kram Kicki

    SvaraRadera