23 juni 2012

Midsommarafton 2012

När jag klev upp igår morse hade jag ingen som helst aning om hur dagen skulle bli.
Ibland gick tankarna till ängeln som fattades. Förra året när hon klädde upp sig så fint och jag körde henne fram och tillbaka mellan exet och mig flera gånger. Hon ville vara med oss båda och det fick hon så gärna. Igår fattades hon .... mitt lilla hjärta.

Vädret har nog aldrigt varit så viktigt som just igår.
Mina gissningar är nog att SMHI aldrig har haft så många sidvisningar.
Hade heller ingen aning om vem som skulle komma hit eller ens om det var någon som skulle komma.
Nu blev det en toppendag trots allt.
Jag fick både sill (viktigt att den ska äta utomhus UTAN regn), min familj hos mig en stund och en annan familj som tog vid till grillningen.
Tack för inbjudan Susanne, att du tänkte på mig. Vi får ta en annan sommarkväll tillsammans.

3 av 4....den 4:e kom försent till fotosession

Fam Andersson (nästan hela)

Lilla fröken Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar