15 maj 2012

Hycklinge....

Fick en tid på VC på morgonen för mitt onda i sidan. Jag trodde att det var tarmfickorna som spökade, men så är det nog inte. Har ont i revbenen och nu ska jag vidare på ultraljud.

Kändes väl inte så där jättebra, och det fattade ju min fenomenale läkare också, men jag gör som hon säger.

Vi tog min sjukskrivning samtidigt och beslutade om att jag fortsätter på 50% över sommaren.

Källan hade Hycklinge hage på agendan idag, och jag hade redan innan packat ner kameran, så jag satte mig i bilen och åkte ut dit.
Det är så fint där ute och vi var några stycken som tog en liten runda i skogen och lite fotande blev det allt.

Dom gula rosorna







Efteråt följde Susanne med hem och fikade, jag hade ju missat både morgonkaffet och Källankaffet.
Vi hade tusen saker att avhandla så vi blev sittandes en stund, mycket trevligt!




2 kommentarer:

  1. Härliga naturbilder : )
    Vad är källan? Anhöriggrupp?

    Ha det gott kram ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ewa- Källan är en härlig grupp människor som är långtidssjukskrivna eller arbetslösa. Alla är vi i samma ålder och gruppen är enormt varm med härliga människor.

      Radera