7 maj 2012

Ont i skalpen

Jag har ont i skalpen..inte ont i huvudet!
Har haft en virknål som har åkt in och ut och prickat min skalp x antal gånger.
Med andra ord har jag slingat håret och klippt mig också för den delen.
Var hos min goa frissa Lotta över 3 timmar igår, nu hade jag ju tur för hon körde inte virknålen i huvudet HELA tiden, men en god stund iallafall.
Men fint blev det och 3 kilo lättare på huvudet.

Konsultsjuksköterskan från Linköping ringde idag och ville höra hur vi hade det. Det kändes bra och prata med henne igen. Det var verkligen länge sedan.

Var sen och tjuvlyssnade på barnkören som ska uppträda på Tildas gala. Det kommer att bli jättebra, dom var riktigt duktiga.

Imorgon är det äntligen Källandags igen. Det är inte bra när det är uppehåll en vecka. Jag undrar hur vi ska klara oss över hela sommaren.

Nu tar jag kväll här hos mig. Kram på er alla där ute

2 kommentarer:

  1. Ida var så nöjd när hon kom från körträningen. Kram på dig / Kicki

    SvaraRadera
  2. åh, man känner sig lite smått mör efter slingor.. jag har långt hår så mina trasslar sig hela tiden också :p MEN fint blir det. kram. och lycka till med galan!

    SvaraRadera