2 maj 2012

Lunch i solen idag.

Känner mig så där lite pirrig i magen idag.
Det var ju första dagen för biljettförsäljningen, har fått en liten uppdatering och jag tror vi är uppe i ca 50 sålda biljetter så här långt.
Blev lite byxis ett tag för jag hörde att en del köpte biljetter för att "sponsra" men kanske inte komma.
Det är kanske inte tanken... nej vi vill ha MÅNGA människor på galan det är just därför priset är så lågt.
Alla ska kunna komma på den här galan.
Vi har fått in massa fina priser från olika sponsorer.
Nu behöver vi lite priser av "mindre värde" också. Lite småplock helt enkelt.
Småleksaker, pysselsaker... etc.
Det löser sig säkert vi har ju lite tid kvar innan galan.

Blev bjuden på go lunch idag hos en fd kollega från Scania. Goa Birgitta! Det var länge sedan vi sågs och hon är ju bara så härligt och glad att umgås med.

Vem kan inte motstå jordgubbar och glass...

och en go sallad?
Satt ute på hennes altan och attan vad solen stekte. Nu är jag som vanligt så där snyggt rosa.
Sen efterlyser jag tips hur fasiken man blir brun på benen??
Rosa i nyllet och fläckvis rosa på armar och kritvita ben!! Inte snyggt, men hur gör man????????

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du haft med lunch i solen, ta lite brun utan sol på benen det är lyttast och sen får de bli bruna efter hand. Stor varm kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Här kan du bli sprutlackerad i verkstaden med brun-utan-sol, himla smidigt, även att man känner sig som en bildel... men bra blir det:-). Jag har både lackerare och färg! Kram om dig /Maria

    SvaraRadera