4 juli 2012

Små lätta moln ser jag på min himmel.........



Nu har det varit sommar i 2 dagar, härligt!!
Igår satt jag med Hypnositören i öronen och näsan mot en blå himmel.
Jag är ju så inte så jättestort fan av solning, tycker det är svettigt, långtråkigt men får jag saker och sysselsätta mig med så funkar det en stund.
Sen kan jag väl säga att jag egentligen inte heller har en hy som är menad att vara för länge i solen. Den har en tendens att bli grisskär och inte alls vacker.
Nej, i lagom dos blir det bra.

Har börjat smyga in lite semsterdagar nu i mitt annars så oplanerade liv.
Jag tar verkligen dagen som den kommer och planerar INGET ALLS.
Undrar varför man inte gjorde så tidigare?

Igår fick mamma stackarn åka ambulans till Kalmar igen, första svängen tog hon i Fredags och hem igen i Söndags.
Igår var dom som sagt dags igen. Något vajsing med magen som jag hoppas att dom får bukt med snart. Tankarna finns där men jag motar bort dom..

Nu funderar jag på om jag ska ta fram snabeldraken eller inte.....kanske Hyponotisören har svaret på det, vem vet?

2 kommentarer:

  1. Den till vänster är inget moln, det är en chemtrail.

    Kolla: http://globalskywatch.com

    SvaraRadera
  2. Synd med din förlust. Synd att det förmodligen kunnat undvikas:
    http://www.cancertutor.com/

    SvaraRadera