8 juli 2012

Trögt

Det är lite trögt på bloggfronten nu.
Ett oroväckande moln ligger över familjen igen...ett moln som jag tyvärr känner igen alltför väl.
Inget är definitivt, men misstanken finns.
I veckan får vi veta mer.

I går ialla fall hade jag en mysig kväll men grannen, god mat och gott vin.
Kvällen var ljuvlig, en riktig sommarkväll men massa liv och rörelse runt omkring i husen.
Det har ju varit festival i helgen i staden och här och där har det vankats "förfest" i husen runt omkring.
Nuförtiden skulle jag nästa kalla det efterfest, idag verkar folk gå ut på "lokal" nästan vid stängningsdax.
Men jag älskar när det rör sig runt omkring och man får liksom vara med på håll, en liten fluga på väggen.

Nyss vräkte regnet ner och Jordan vägrar som vanligt att gå ut och kissa.
Han ligger här som en liten kanelbulle och visar inga recken på att röra sig ur fläcken. Undrar hur stor kisseblåsa dom har egentligen?

Måste visa det fina nya halsbandet som han fick i veckan

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det svar ni väntar på blir till er fördel. Inget mer dåliga nyheter nu till dig. <3

    Fniss. Din kanelbulle är som mina nakenapor. Vått i gräset = våta tassar. Och det är tillräckligt kriterie för att man inte ska gå ut. Vilken fantastisk bild när vovsingen kikar ut genom fönstret.

    Kram,
    Lisen

    SvaraRadera
  2. Jag anar vad det kan vara, och håller förstås tummarna för att det inte blir ledsamma besked!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna hårt, hårt att det inte ska vara något...

    Vad fantastiskt söt lilla Jordan är och vilket tufft halsband! =)

    Kram. <3

    SvaraRadera