6 maj 2011

Tvagning

Tilda o Tilde beslutade att göra Jordan Fredagsfin. Nu har vi en mäklig hund för han gillar det här skarpt. Man kan riktigt se på honom hur han njuter av duschen.
Ska verkligen bli spännande i sommar och se om han gillar att bada  lika mycket?

Var och tittade på pappa och Birgittas nya husvagn idag. Den var kanonfin! Har redan tingat den när dom är ute o seglar. Hoppas bara att jag kan få någon att dra den åt mig ;-)

Idag är det Tildabyte och nästa vecka ska jag upp i halvtid på jobbet. Jag ser fram emot det.
Känner att jag börjar komma tillbaka ur min lilla bubbla sakta sakta. Börjar blir lite sugen på att göra saker igen. Men jag tar det lugnt för jag är livrädd att falla ner i den djupa svackan igen.

Nu ska jag ha en lugn fredag, imorgon ska vi pynta lite hos mamma och sen kanske det blir hem till en kompis. Vi får se vad det blir :-)

2 kommentarer:

  1. Oh lille jordi :)
    vad skönt mamma, sakta men säkert är bra:) All kärlek till dig! <3

    SvaraRadera
  2. Åh, om mina vildvippor också skulle älska att bada. Men, för all del, dom accepterar det, men med VÄLDIGT långa tänder. Står bara och stirrar och tycker att jag kunde sköta det lite snabbare att dom fick slänga sig i soffan och gnida sig torra. DET gillar dom däremot.

    Härligt att du börjar se små hål i bubblan. Ett bra tecken att du börjar KÄNNA att du vill göra något. Svackorna lär komma, men varje gång brukar det kännas som om dom är lite mindre djupa. Och sakta men säkert - det är receptet!

    Kram från Lisen

    SvaraRadera