28 juni 2011

Åhhhhh

Måste bara skriva av mig lite. Sitter här som ett fån och surfar runt fast egentligen inte.
Kan inte förstå varför jag känner sådan ovilja mot att åka upp till Västervik idag. Tilda har ju tagit röntgen förut. Samtidigt så gnager det något i huvudet, det är pg a att Tilda har/haft ont i andra sidan nu ett tag. Hon har till och med haft ont på nätterna.
Känner samma äckliga känsla som förra året när allt började.
Nu är det bara en halvtimme kvar innan vi ska åka och jag skulle nog behöva ta valium eller något.
Tur att man inte lider av högt blodtryck.
Åhhhhhhhhhhh börjar inse att det är så här vi kommer att få leva nu. Att ständig känna oro för att cancermonstret ska leta sig fram igen.
Nej nu ska jag inte tänka mer, nu kör vi bara!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt ser bra ut, tänker på er.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din känsla alltför väl... Om drygt en månad är det dags för oss med röntgen.

    Hoppas det gick bra för er! Kram.

    SvaraRadera