9 juni 2011

Då har cancerskiten kommit lite för nära igen

Idag har det varit en tung dag för min lilla tös i London. Har försökt trösta så gott jag har kunnat, nu fick storebror ta över.
Emmys faster och min föredetta svägerska har fått återfall med cancer. Den är spridd i skelett, lever och gud vet var. Människan är bara drygt 40 år och har 3 barn och make.
Det känns som denna jä...la sjukdom förföljer oss. Jag ska kyssa fötterna på den/dom personerna som hittar ett bot mot detta. Nu vet jag också att hon är en fighter och hon kommer att kämpa med näbbar och klor för att mota bort monstret.
Jag skickar allt styrka till henne, barnen och hennes make. KÄMPA PÅ!!!!!!!
Och till min lilla tös vill jag också skicka en bamsekram och bara konstatera att livet knäpper en på näsan när man tror att allt är lugnt. Gråt och skrik så mycket du vill, hjärtat <3.

1 kommentar: