22 mars 2012

Behagligt

Visst är det underbart när alla skriver hur VARMT det är på FB idag, alla är glada och lyckliga. Vårkläder som åker fram, solglasögon som rotas fram ur lådorna.
Man sitter och lapar sol ute på altaner, balkonger och diverse ställen.
För det ÄR verkligen varmt! Satt mot en husvägg hos Camilla i förmiddags och njöt.
En kopp kaffe och hundar som springer ute på gräset.
Vacker vy var det också.

Satt inte länge för jag hade lite jobb också som skulle göras.

Lite trist på min altan nu för det står en en och skymmer solen. Förhoppningsvis kommer bror och sågar ner en bit på den snart. Det är ju nu det är som skönast att sitta i solen, innan det blir sådär olidligt hett.

Imorgon är det fredag och en ny vecka är avklarad. Jag är bjuden på lite tjejfest med många som jag inte känner. Vill gärna gå och jag ska försöka ta mig dit också. Det får bli nyktert med min lilla flyktbil utanför ....... Det gäller ju som sagt att tänja på skyddsramen lite.

1 kommentar: