6 mars 2012

Huvudbry

Nu har jag varit vaken av och till sedan klockan 4.
Emmy fick feber för någon dag sedan och i morse/natt så kunde hon bara pipa lite.
Hon hade jättesvårt att andas och sjukrådgivningen tyckte att hon skulle åka in till akuten.
Nu ligger hon inlagd i Västervik för observation efter div. undersökningar på öron näsa hals.
Stackars liten!
Det blir en tur uppåt efter lite sömn. Hon är säkert helt slut själv och behöver vila efter den här natten.

Nu får dom ta och kolla upp det här med hennes andning ordentligt för något galet är det ju. Det är ju inte första gången hon har problem med den biten. Hon har iallafall inte astma, det är konstaterat.
Men vad sjutton kan vara problemet?......

5 kommentarer:

  1. Trodde ni skulle slippa Västerviks sjukhus nu. Hoppas verkligen att de hittar orsaken till hennes problem snart. Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Tycker det kunde räcka med bekymmer för dig och dina nära och kära nu!

    Vad härligt det låter med betonggjutning och att skapa. Hoppas ni får en riktigt härlig skapardag.

    Hoppas också att du och dina vänner har tid och ork att träffas framöver. Hör av dig när det känns rätt. Kanske har det dykt upp fler vårblommor tills dess.

    Kram Karin i S

    SvaraRadera
  3. Hoppas de hittar vad det är snart så att hon kan bli av med det! Att inte kunna andas ger lätt panik... fick ett virus när jag var sjutton som betydde att jag vaknade varje natt med fullt av slem i luftrören vilket gjorde att jag inte kunde andas. jag föredrar 40 graders feber framför det... kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas inget alvarligt! Det räcker nu med sånt. Hoppas hon blir snabbt kry! Kan det inte röra sig om Falsk krupp eller förkyldnings astma? Då går det över inom kort. Kram

    SvaraRadera
  5. Även om Emmy är "stor" så kan man nog drabbas av krupp, tror jag...
    Har hon "skällande" hosta och hes?
    Hoppas hon snart blir bättre.

    SvaraRadera