3 mars 2012

Sen kväll

Oj klockan är mycket och nästa gäng "tanter" har gått hem.
Återigen en lyckad kväll med goda vänner.
Trött som attan så jag tror att ögonen går i kors men blogga SKA jag!

Om man sammanfattar veckan så kan jag väl säga att den har varti helt ok.
Har till och med varit på VC två gånger och kollat blodtrycket. Helt normalt och inget att oroa mig över.
Vad som hände var nog att jag helt enkelt blev överstressad när jag var på ortopeden.
Men det var ju skönt att veta att man fungerar normalt.

I helgen ska vi planera lite inför kommande projekt. Vi ska nämligen ge oss på lite betonggjutning.
Har varit sugen ett tag och nu har vi till och med bestämt datum för både gjutning och "avklädning".
Fasiken det ska bli roligt. Har kollat massa på nätet och fått en del ideer.
Dags att gå tillbaka till lekstadiet och fram med hink och finbetong så ska det tillverkar alstrer så det heter duga.

Men nu måste jag stänga igen mina ögonlock och sova en stund.
Godnatt kära vänner

1 kommentar:

  1. Oj det var en sen natt! igår är redan idag... Kul att ni hade så trevligt.
    Önskar dig en trevlig helg! :)

    SvaraRadera