19 mars 2012

Orkan både på land och i skallen

Vilken orkan eller tornado eller vad det nu var som hände i morse. Herregud har inte sett något liknande.
När jag kom hem efter jobbet kikade jag ut på baksidan och oj oj där låg studsmattan på grannens tomt. Rakt i deras jordgubbsland!!
Nu är ju mina grannar snälla så det var ok, Peter tyckte att den kunde ligga kvar där tills det hade slutat blåsa.
Skämsmössa på.....

Har roat mig lite med att byta lite bakgrund och header på bloggen, det är lite kul att byta men grejen är den att jag ALDRIG kommer ihåg hur jag ändrar saker från gång till gång.

Idag började min rehabilitering av min nacke, oj oj oj det var inte nådigt.
Mia behövde knappt röra mig förrän jag blev illröd på ryggen. Vissa ställen gjorde RIKTIGT ont!
Men det var bara och trycka ner huvudet i bänken och gilla läget.
Efteråt så var jag så yr så stackars Mia fick köra mig hem.
Det kändes som jag var på värsta Viking Line kryssningen, det gungade rejält och inte en uns alkohol hade intagits.
Nu hade det mojnat lite, men en tendens till huvudvärk har kommit istället.
Nu vet vi att det är där det onda sitter och nu fortsätter vi på samma ställa, men nästa gång tar jag med mig en chaufför!

För övrigt tycker jag att dagen har varit bra, inga sviter sedan gårdagen.
Brukar inte älta saker och ej heller detta.
Nej snarare så har jag skrattat mycket idag och framför allt efter mangligen av Mia.

Nu ska jag bänka mig framför det Okända, får inte missas. Hörde en fågel viska att det var Pierre idag.

Så stor Kram till er alla därute

1 kommentar: