6 februari 2012

Det Okända IRL

Brukar ni titta på "Det Okända", som ni kanske förstår så är det ett av mitt favoritprogram.
Är så fascinerad av allt som härrör andra sidan.
Jag har varit lite nyfiken av vad som ev kan gömma sig i min lägenhet pg a allt som hänt här.
Så jag och Mia har idag "lekt" Det okända.
Jag har ju inte så mycket att komma med så jag agerade sekreterare.
Förmågan besitter Mia såklart.
Det började med att hon kom med blommor, hon förklarade att hon inte visste varför och inte heller varför just den sorten. Men hon fick till sig på vägen hit att hon skulle gå in och köpa dom.
Det var 3 st gerbera, lila......precis sådana som vi hade som handblommor på Tildas begravning OCH jag har även en konstgjord sådan vid ett av ljusen vid Antes o Tildas fotografier.
Här ser ni en skymt av den:

Åhhhh Scary!! men ack så spännande.
Mia kända av lägenheten och hon fick till sig en väldigt sorglig och tung känsla på toaletten.
Det var ju där Ante fick proppen.
Sen kom det en man, en händig sådan som älskade trädgården, men kanske inte var så smidig i alla lägen. Han gillade INTE att det har skett förändringar i huset och visade det också.
Sen var det ytterligare saker som kom fram, men som inte var jobbiga saker utan snarare positiva.
Mannen fick en skjuts till andra sidan, Mia hjälpte honom men det var inte utan problem.
Nu hoppas jag att klimatet blir bättre framöver.

Min tro på andevärlden blir ju absolut inte mindre när man får vara med om sånt här.

Jag ryser fortfarande!!!!

5 kommentarer:

  1. Usch, jag fattar inte hur du vågar. Det skulle jag aldrig.
    Tycker du är otroligt modig.
    Kramis
    Lotta M

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande. Det okända är ett av mina favoritprogram också.
    Tror även jag på den andra sidan och att något vackert väntar oss när vi lämnar våra kroppar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen både spännande och skrämmande på samma gång. Själv skulle jag nog inte våga. Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Spännande. Hoppas att det känns bra efteråt. Som jag tidigare konstaterat så tror jag starkt på andevärlden. Jag kan varmt rekommendera en bok som heter "Själarnas resa" skriven av Michael Newton. Jag tror bestämt att du skulle gilla den.

    Kram,
    Lisen

    SvaraRadera
  5. Spännande. Jag har haft några upplevelser sedan min dotter gick bort själv vilket gör mig mer intresserad ännu för andra sidan. Om jag var lagom då är jag ganska mer öppen nu. Kram

    SvaraRadera