7 februari 2012

En ny tur till Källan

Idag styrde jag med lite lättare steg kosan mot "källan". Fortfarande lite darrig på handen, men jag VILLE så gärna gå dit.
Förra veckans varma mottagande var lika varm den här gången. Fick träffa ytterligare en nytt ansikte som även hon var som övriga goa människor.
2 timmar flög iväg och jag längtar redan till nästa vecka.
"Fröken" gick igenom lite våraktiviteter som är planerade och det låter toppen.

Väl hemma så var det dags för lunch och sen en stunds vila på det.

Imorgon är det dags för Västervik som jag skrev om innan. Det är verkligen blandade känslor måste jag säga. Jag har ju aldrig varit där utan Tilda och det kommer att kännas jättemärkligt att var där utan henne.
Men jag tror ändå att det är en bra grej, både för oss och för personalen som har haft hand om henne under hennes sjukdom.
Oj oj det kommer rinna tårar kan jag säga.

Sen vill jag bara skänka tusen tankar till några som tyvärr också förlorat det värdefullaste vi har. Jag vet er känsla och ni vet också att min dörr är alltid öppen för er. När som helst!!!

Snart ska jag också visa er något jättefint som jag har beställt av en urduktig tjej.
Hoppas att jag har den hos mig snart :-)

Puss o hej på er alla ute i vintermörkret

4 kommentarer:

  1. Du kommer att vara i mina tankar imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Har precis läst igenom din blogg. Väldigt gripande och fin.
    Jag/vi förlorade vår son i september 2011 efter att han fått diagnosen wilms tumör, i juli 2009 Han gick bort nyss fyllda 6 år.
    Jag känner igen mkt av det du skrivit och önskar dig och de dina all kraft och lycka i fortsättningen.
    /Marcus

    SvaraRadera
  3. Zandra- Tack :-)
    Marcus- All kraft till er också, och beklagar verkligen sorgen efter er lilla kämpe. Stor kram till er

    SvaraRadera
  4. Du finns i mina tankar idag. Stor varm kram till dig/ Kicki

    SvaraRadera