3 februari 2012

Lite långtråkigt

Jag ber om ursäkt att jag är lite seg på att blogga nu, men det är för att DET HÄNDER INGETTING!!!
Snön vräker ner och halt är det. Vill verkligen inte gå och halka en gång till.
Knät blir bättre och bättre för varje dag och ingen är gladare för det än jag. Det är enormt tråkigt att inte ha något att göra.
Nästa vecka har jag lite inbokat. Bl a ska vi på "knyta ihop säcken" samtal till Västervik. Hua det kommer att bli tufft.... misstänker att många tårar kommer att rulla.
Det kommer att bli jobbigt att gå förbi rum nr:10, det rum som Tilda alltid hade när hon var däruppe.
Personalen var enorma och gjorde så gott dom kunde så att Tilda alltid fick samma rum. Det kändes tryggt för henne och det märktes om det var så att det av någon anledning inte var ledigt.
Veckan efter är det Linköping som står på tur men det vill jag inte tänka på nu.

I kväll så står Emmy och Philip i köket, det blir hemmagjorda hamburgare och diverse gott till.
Tilda hade älskat att få vara med och stöka runt. Men känner jag henne rätt så finns hon där någonstans och petar lite.

Jaaaaaaa vi ska göra hamburgare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mmmmm ser gott ut det där...

Då kör vi

Vem kan uttala vad detta heter? Jag och Monique Van Diemen kan :-)

Philip var snäll och satte upp min lampa

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att de fixar o stökar runt lite i köket,
    Självklart är nog Tilda med. Kram på er alla/ Kicki

    SvaraRadera
  2. Va fint det blev med ditt nya köksbord, ser ut som att det passar bra i ditt kök : )

    Hoppas hamburgarna blev goda.

    SvaraRadera
  3. Jag är övertygad om att Tilda är med o fixar i i köket. Så fint du har det, vitt o fräscht o härliga tulpaner. Vi blev aldrig erbjudna samtal i Linköping. Jag kan sakna det. Har inte frågat efter det men tycker det är konstigt. Vi har varit i Kalmar på samtal flera gånger. Men trots det så strålades vår Tilda i sju veckor i Linköping och det känns inte riktigt mentalt avslutat .

    SvaraRadera
  4. Du och Monique är mästare på uttal. Speciellt denna speciella sås.....

    SvaraRadera