3 april 2011

Jag vill sova

men det vill inte min dotter idag..... heller....nu går mina ögon i kors snart, men jag sitter här som en jäkla mumie.Det är nämligen så att Tilda vill inte att jag somnar innan henne. Nu är det 2:a dagen jag sitter här och klockan tickar på. Igår hade jag migrän och när hon väl hade somnat kl halv ett så började Jordan härja runt som en dåre. Klockan 3 var han klar och jag kunde somna. Vaknade kl 8 för då var skulle han ju kissa.
Nu sitter jag återigen och klockan börjar närma sig 24.00!!! Jag vill sova! Jag är trött! Så trött att jag kan börja lipa vilken sekund som helst nu.
Efter hennes ångest så har hon väldigt svårt att komma till ro och nu ligger hon och oroar sig över provtagningen imorgon. Lena är nämligen ledig så det blir en ny tjej som hon bara har träffat en gång.
Jag vill verkligen inte lägga skuld på Tilda men fan nu kryper det i kroppen av irritation. Huvudet börjar dundra på så smått igen, men jag vill inte ta fler alvedon. Orkar heller inte med en diskussion mitt i natten, vill bara få sova....

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får somna tidigt i kväll. Ja, hoppas att du sover redan nu! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, trötthet är så otroligt betungande. Vårtrötthet tycks ligga i luften. Har själv varit helt slut den sista veckan. Förstår så väl din frustration. Styrkekramar härifrån.

    Lisen

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Hur mår du?
    Har du lyckats få någon sömn??

    Kramar

    SvaraRadera