20 april 2011

Längtan och väntan är över

Imorgon...Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få min altandörr!!! Nu ska vi slippa gå runt hela huset för att komma till altan. Tänk att bara svänga upp dörren på morgonen och få in frisk luft.
Sluta bli så där tröttsamt irriterad när man har glömt någon inne och måste springa runt gång efter gång (pga mycket dåligt minne). Nog för att det är bra för motionen men åhhhh så tröttsamt det är.
Så imorgon kl 07.00 står snickaren utanför dörren och ska in och stöka i mitt kök. Helt ok för min del....JAG SKA JU FÅ EN ALTANDÖRR!!
Måste ju få tillägga (och ge snickaren mer dåligt samvete)att jag har väntat på denna dörr i 1 år.

Dagen har varit ganska lugn annars. Var på barnmottagningen idag och tog prover, vikt och längd. Tilda har gått upp till 38 kilo nu och 1.49 lång. Värdena ser väldigt bra ut (utom infektionsvärdet) så nästa vecka är det dags för dos igen. Dom kortar ner till 2 dagar. Hon blir så himla nedsatt när dom kör 3 dagar vid högdosen.

På eftermiddagen kom Camilla med sina Östermalmsdamerna  hit. Vi släppte dom på tomten så att dom fick leka av sig lite innan fikat. Den här gången så gick Jordan till och med och la sig i sin korg en sväng medan damerna vilade lite. Innan kastreringen så var han ju heltokig och skulle ha igång dom HELA tiden. Men jag har mycket att lära det lilla monstret, han har attityd kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar