8 december 2011

Fonden stiger o stiger o stiger :-))))))))

Vet ni vad som gör mig så glad? Jo, när jag läser det här:
http://www.barncancerfonden.se/10769

Länken går till Tildas fond. Åhhh ni underbara människor som tänker så klokt.
Fonden kan aldrig få för mycket pengar, jo sen kanske när någon riktigt vis och intelligent människa har löst cancermonstren botning. När den dagen kommer så vet jag att finns en hel massa lyckliga människor därute i världen.

Sånt här får mig att glömma så mycket....ex att kommunen inte har funderat på att dom kanske ska sanda/salta våra gångvägar t ex.
Undrar hur den kostnadsanalysen är gjord med tanke på vad sen alla benbrott kostar?
Hmmmm....

Annars har dagen flutit på relativt bra idag. Blev bjuden på god lunch hos Camilla, inte alls fel.
Där kan vi snacka hala vägbanor, dom har en ganska rejäl backe ner till deras hus och jag kan ju bara tänka mig hur det är att gå uppför den. Om man ska ner så skulle det ultimata vara att ha lite skridskor liggandes längst upp i backen.

Imorgon är det psykologdags igen. Nu har jag inte varit sedan innan begravningen och det ska bli skönt att få ventilera lite igen.

Sen måste jag ju bara visa pysslet som nu är klart och ska inom kort få två nya ägarinnor. Jag hoppas att dom tycker om dom, eller vad tror du mamma Caroline?

5 kommentarer:

  1. Men du är ju bara sååå duktig!!! Vilka fina dockor!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina dockor! Härligt att du har kommit ut lite idag med. Kram Kicki.

    SvaraRadera
  3. De är helt underbara!!! Precis som du, Annelie <3 kramar i massor!!!! /Caroline

    SvaraRadera
  4. Vilka fina dockor!
    Hoppas du får en riktig bra helg!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag läser din blogg och är otroligt berörd av allt du skriver. Är så ledssen för din skull att du förlorat både din älskade sambo och Tilda. Kram Therese

    SvaraRadera