8 september 2011

Inlagda

Det blev som vi misstänkte, inläggning.
Vi kom upp till Västervik vid 15.00 tiden och dom satte in antibiotika direkt. CRP var ju som sagt förhöjd och då var det det enda alternativet.
Imorgon lutar det åt en ny blodtransfusion och även trombocyter. Jag tycker lite synd om Tilda men jag är ändå "glad" att cellgifterna biter på henne. Vi var ju väldigt förskonade från infektioner och inläggningar förra omgången, men nu är spenderar Tilda mer tid på sjukhus än hon är hemma.
Vi är ju inriktade på att det skulle bli tufft och det ÄR det!! Man skulle behöva en lägenhet i Västervik och en i Linköping just nu.
Vi får nog troligtvis spendera helgen här uppe på rum 10 misstänker jag.

Fick med mig 2 böcker, en av dom var den jag pratade om igår och en annan som låg i min låda idag (inkl. en avslappningscd) boken jag fick var "Att välja Glädje" av Kay Pollak. Tack snälllllllla Petra!!

Ska också försöka att titta igenom utkastet av Krisplanen som jag fick skickat till mig lite mer noggrant. Jag skummade lite och det var väl lite som jag saknar.
Som sagt så ser det ut för oss just för tillfället. Imorgon är en ny dag och då får vi se vad som händer.

Camilla o Anton!!!! Jätteglad för er skull :-)))))

Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Häng i, håll ut. Tänker på er! Kram

    SvaraRadera
  2. TACK!!! Stor kram till er och hoppas ni snart ska få komma hem igen.

    SvaraRadera