7 mars 2011

1:a dagen i Västervik

Avverkat första dagen av 3 i Västervik. Tilda var ganska ledsen i morse innan vi åkte. Hon var förbannad helt enkelt, men som jag alltid säger till henne - Det är tillåtet!
Nu gick det ju galant och vi hann till och med en sväng på Rusta innan vi åkte hem. I morgon blir det Pysselbutiken ( tror jag att den hette) efter dosen om hon inte mår allt för illa. Har vi tur så kanske hon klarar den här omgången utan att må illa, men tyvärr är det inte troligt ...
Lillfisan är såååå duktig.
Lyckades träffa på Lena som ligger inlagd på neonantalen.med lille Jack  Jag hann inte prata så mycket men en liten kram o grattis fick hon.

När jag kommer hem och öppnar min mail ser jag att jag har blivit nominerad till Gry´s tjejplan!!!!
Herregud tänk om jag kommer med? Jag som inte har rakat benen på flera veckor och vit som ett lakan är jag me!!Oj oj oj och passet har ju gått ut!! Bilringarna runt magen hinner jag ju definitivt inte göra ett dugg åt, dom sitter ju som värsta hjullastardäck, hårt och nästan helt omöjliga att få bort.
Fasen nu blev jag nästan lite stressad, nu måste jag pallra mig iväg till polisen imorgon, för jag har ju faktiskt en liten liten chans att jag kommer med ju!
Till den som har nominerat så säger jag bara TACK gulle dig (vem det nu är)

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det vore om du fick komma med på tjejplanet!! Jag håller tummarna!

    Vad ska ni handla i pysselbutiken?
    Gillar Tilda fortfarande pärlorna? Vill hon ha fler/annat?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul ! Hoppas , hoppas du vinner ! Skulle vara dig så väl unnt ( säger man så ? haha ) Så ta tag i rakhyveln och fixa passet ifall att : )Ha en underbar dag !!!Och glöm inte att njuta av en semla idag ! Kramar Annie

    SvaraRadera
  3. Kickan vi handlade en del i butiken. Tilda plockade på sig en MASSA saker, fick ställa mig o sålla vid kassan.
    Så nu har hon så att hon klarar sig en stund, men tack ändå!
    Kommer ni ner något till Påsk? Skulle va kul att ses igen.

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte än. Mirella o jag skulle t Madrid o Barcelona då, men jag vet inte om det blir av. Hör av mig när jag vet.
    Kram!

    SvaraRadera