14 mars 2011

Avstämning

Idag har jag varit och träffat min läkare, F-kassan och arbetsgivare och diskuterat min sjukskrivning.
En så kallad rehabiliteringsplan.
I och med att jag själv har svårt att känna när jag ska tillbaka till jobbet så lät jag min läkare komma med förslag.
Jag tycker det låter som en rimlig plan. Den 1 April ska jag börja jobba 2 timmar om dagen, sen ökar vi successivt. Hon sa också att sånt här tar längre tid än man tror att komma över, men det ska bli skönt att komma igång lite smått igen. Man blir ganska såsig i huvudet att gå hemma hela tiden. Rutiner är som bortblåsta och dygnet har jag nästan vänt helt.Vem hade kunnat tro att jag skulle bli en nattuggla??
Men å andra sidan var det ju omöjligt att inte somna när man hade någon som kliade armen tills ögonen stod i kors :-( Fan...vad jag saknar det!
Den närheten man får nu är när Jordan kommer upp i sängen på morgonen och slickar en i ansiktet och "säger" - Måste kissa NU!!!!

Imorgon är det dags för avstämningsmöte på jobbet, där vi ska gå igenom lite smått o gott.
På kvällen ska jag och några tjejer (om vi kan kallas oss det när vi är +40) ha lite mys på http://www.mbhalsocenter.se/
Där ska vi få lite behandlingar och mys, det ser jag fram emot jättemycket. Allt som är mys och gott och underbart för själen tycker jag JÄTTEMYCKET om.
Det har varit så mycket skit och ledsamheter i mitt liv dom senaste 2 åren så nu måste det verkligen börja gå åt rätt håll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar