27 mars 2011

Inte feber nu!!

Exet ringde och sa att Tildas temperatur börjar stiga så han var beredd att packa väskan.....SUCK!!
Stackars lilla fisan, det var ju så jobbigt förra veckan vill verkligen inte att hon ska behöva åka upp och få antibiotika. Fan fan fan....
Nu är det ju så få gånger kvar så vi vill ju inte att det ska bli bökigt nu på slutet. Stackars lilla unge!
Jag som tyckte hon var så pigg när hon var förbi här en sväng förut och fick med sig lite nybakade hallongrottor.
Suck.

Jag själv ska ju träffa min doktor i veckan ...tror jag, hmmm har glömt att skriva upp vilken dag och vilken tid.
Det funkar ju liksom inte om jag INTE skriver upp saker och ting. Det är nästan som insidan av min hjärna är gjord av teflonpapper. Det fastnar inget alls!

3 kommentarer:

  1. Cajsa blev också sämre och sämre efter varje högdosbehandling. Och egentligen är det ju ganska självklart. Kroppen bryts ju ner mer och mer och hinner inte riktigt återhämta sej.
    Samtidigt ser man som förälder slutet närma sej och hoppas gång efter gång att det ska gå bättre och bättre. Precis som att barnets kropp borde vänja sej, på nåt vis.

    Jag vet precis...jag känner din oro...jag vet hur det är att hata sjukhus...att inte vilja åka dit med sitt barn, även fast man vet att man måste...
    kram

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte för teflonhjärnan! Till viss del blir det bättre. Den bit som återstår sen lär man sig att leva med. Faktiskt.
    Kanske blir vissa helt bra också, vad vet jag. Men min hjärna har fortfarande teflonfläckar :)

    Hoppas Tilda mår bättre!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Här kommer lite styrka och kramar ! Hoppas att ni snart slipper sjukhus och behandlingar ! Blev så glad när du skrev att håret hade börjat växa lite ! Minns när min mamma ringde och sa att hennes hår hade börjat komma tillbaks ! Vilken lycka vi kände då ! Hur mår din mamma förresten ? Kram från Annie

    SvaraRadera