28 mars 2011

Det blev inte värre med Tildas feber, men det blir heller ingen behandling den här veckan. Det är framflyttat till nästa vecka istället. Hon ligger helt enkelt för lågt i värdena och nu har även Trombocyterna gått ner IGEN!
Men enl. Tant/farbror doktorn så kan dom se en millimeter mikroskopiskt värde som säger att benmärgen har börjat hämtat sig lite smått igen.
Dom vill ha provtagning Torsdag MEN exet säger Onsdag, så det blir Onsdag.
En cybervän talade om att hennes dotter också blev sämre och sämre för varje gång och det stämmer verkligen.
Mamma har det likadant, hon har det verkligen tufft efter sin behandling och där i mellan har hon överskottsenergi så man blir helt matt. Nu har hon 2 ggr kvar, sen får vi väl se vad som händer efter röntgen osv.
Förhoppningsvis så är både hon och Tilda behandlingsfria till sommaren.

Jag blev bjuden på lunch hos snälla Anette, hon bor jättemysigt. Ett litet ställe utanför stan med några gårdar här och där. Ett litet Bullerby ställe. Jordan var som vanligt i sitt esse och kissade såklart på en jättefin kudde och skälle på hennes stackars katter så dom vågade inte gå ner från ovanvåningen.
Åhhhh jag ser fram emot Onsdag. Hjälper det inte med skvätteriet ska jag fort som attan köpa skvättskydd åt han när vi är borta hos folk.
Han försökte skrämma hennes häst också men där gick han bet. Hahahah vilket ego den lille skiten har ;-)

1 kommentar:

  1. anette svensson28 mars 2011 kl. 21:13

    Jag hoppas oxå att dom är behanslingsfria till sommaren. Så ni alla kan få lite lugn & ro & njuta av sommaren!!

    Haha ja det är knappt jag tror det va sant!! Mina grannar kallar lilla Stella för pitbullkatten!! Men det såg ni inte mycket av! ;-) Smilla däremot brukar svassa omkring och "äga" med bara sin närvaro. Men det tog "storstads" Jordan ur dom med sitt skällande!! ;-)
    Det var så mysigt & ha er här!!
    Vi hörs om onsdag och du lilla Jordan onsdag är en annan dag!! Vi får se hur katig du är då. ;-)

    SvaraRadera