6 mars 2011

Vår o fika

Nu kanske den kommer? Den härliga våren eller vad tror ni? Liten föraning har det i alla fall varit i helgen.


Härligt förmiddagspromenad i solen.

Nu är jag riktigt sugen på en bra kamera. Jag vill ha en lätthanterlig, men ändå en som tar ok zoombilder.
Kan inte det där så bra men det finns säkert någon av er därute som har jättebra tips till mig??

Imorgon bär det är av till Västervik igen, dags för ytterligare behandling i 3 dagar. Det är bara 2 timmars dropp så vi åker fram och tillbaka varje dag. Lite trist kanske men det är ändå bättre att få sova hemma för både mig och Tilda. Vi får ta tillvara på dagarna nu när Ricky åker tillbaka till London på måndag igen.
Förresten så åker han redan på Lördag, han ska hälsa på en kompis i Malmö innan han sticker.
Fy satan så trist det ska bli men det är bara att gilla läget.
Min magkänsla säger mig att han snart är tillbaka i Svedala igen, ingen blir gladare än jag för det.

I eftermiddags kom en gammal kompis hit och fikade, nu menar jag ju inte att Sanna är gammal förstås, hon är ungdomen själv! Det var hur länge sedan som helst som vi träffades. Jag tror nog att det var lite innan Tilda blev sjuk till och med. Men alltid lika trevligt och inget konstigt alls. Hon köpte med sig några fina änglar också :-)

Ps: I natt drömde jag om Ante, försökte krama honom, men han var så solbränd så jag kunde inte ta i honom. Herregud vilka sjuka drömmar man kan få till det. Hade dock kunna tänka mig att göra just det. Krama  honom mycket och länge!

3 kommentarer:

  1. Men shit! Har ni ingen snö kvar!!?? Här är det jättemycket!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet mamma o brosan är däruppe och dom sa det. Vi har bara pyttelite kvar och jag hoppas verkligen inte att det kommer mer nu!

    SvaraRadera
  3. Det är mycket vinter kvar ännu!!!

    SvaraRadera