5 mars 2011

Strykande åtgång

Oj vilken respons det blev på änglarna, lägger ut en ny bild på dom som är kvar just nu
Om ni inte hittar något som passar den här gången så kommer jag att beställa fler.

Idag fick vi en liten vårkick jag och Tilda, det kändes faktiskt som lite vår även att det blåste som attan.
Tilda hoppade nästan över våren och fick sommarkänslor istället och köpte årets första jordgubbar, 2 pkt har hon tryckt i sig.
I eftermiddag har vi varit och fikat hos Jordans mamma o pappa. Hans syster Nelly kom också på besök. Så mysigt och se dom alla tillsammans. Det är extra kul att se Tilda så bekväm med hundar. För ett år sedan så tog hon omvägar när det kom en hund i sikte. Nu är det inga problem överhuvudtaget.
Ludde o Tilda
Gissa vem som är Jordan?
Sen måste jag säga att jag blev så glad när jag fick in en extraslant som också ska in på Barncancerföreningens konto, Tack Susanne!!!

5 kommentarer:

  1. Den fjärde från vänster längst ned, är den lila? I så fall skulle jag gärna vilja ha den. :)
    (har redan en och den skulle passa så fint till!)
    Du kan ju maila på fb om du har den kvar.

    Ta hand om er!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. hej!

    jag skulle vilja köpa den 6:e fr v på rad två, och
    den 4:e fr v på rad tre om den är röd. och om författaren ovan inte ska ha den :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj det finns inte många kvar på bilden här ovan, men gå in på fb så ser du vilka som är kvar.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Är den tredje från vänster på översta raden kvar? Den skulle jag vilja köpa! Hur gör jag?

    Mvh Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne

    Nej tyvärr så är inte den kvar, du kan se i mitt senaste inlägg vilka som är kvar.
    Som sagt strykande åtgång är det på dom.
    Underbart!

    SvaraRadera