16 januari 2011

Dag 2

Utan Ante, det känns hemskt på alla sätt och vis. Jag hoppas att jag får träffa denna underbara man igen och att vi kan få börja om utan massa sorg runt omkring oss.
Vi väntade på att lyckan skulle vända och att vi kunde känna oss säkra utan sjukdomar runt hörnet.
Idag har det varit i evigt ältande, varför, kunde jag har gjort något annorlunda, gjorde sjukhuset allt dom kunde? Tusen frågor poppar upp hela tiden
Min ögon har är såriga o röda, jag känner mig slut men kan inte sova.
Tilda fick åka in till sjukhuset idag pg a feber, ja såklart ..varför inte det också. Hon får antibiotika och snart hoppas jag att hon är på benen igen. Hon saknar Ante otroligt mycket men hon säger att hon pratat med honom och han svarar henne. Lilla livet....

5 kommentarer:

  1. Nej men Anneli det är helt ofattbart att så mycket ska drabba er.
    Tänker på er!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Har fått detta fruktansvärda besked idag att det var din Ante som ryckts bort. Hur hårt får livet vara, är det inte nog jobbigt för dig ändå.
    Tänker på er.
    Stor kram från Britt

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig Annelie.
    Styrkekramar Petra Werlemar

    SvaraRadera
  4. Bästaste Annelie, jag förstod via FB att något hänt och läste din blogg. Det är så orättvist och jag önskar att jag kunde ta din sorg för att göra det lite lättare för dig. Inga ord hjälper, det vet jag, så jag skickar dig en kram istället! Agneta W

    SvaraRadera
  5. Hörde vad som hänt och jag beklagar verkligen sorgen. Det borde inte få hända så mycket elände för en familj. Önskar det fanns något jag kunde göra. Jag tänker på er allihop.
    Kramar Helena

    SvaraRadera