8 januari 2011

Tilda hos mig igen

Så skönt när ordningen är återställd och hon är tillbaka hos oss igen.
Hon verkar ganska pigg tycker jag och aptiten verkar inget fel på. En av våra pizzerior i stan livnär sig på hennes ständiga sug efter deras Kebablåda. Hon kan bli så otroligt sugen så där på stört så då är det bara att skynda iväg och köpa en låda innan aptiten tryter igen.
Annars har det varit en ganska lugn dag, har städat bort julen och möblerat om lite. Det känns bra att få bort allt, nu ska man bara få bort alla kartongen till källare också.
Lotta kom förbi med lite fina blommor till mig. fina goa vänner!!!! Jag är så tacksam för dom. Puss på er!

Kommer inte ihåg om jag skrivit om min mamma på länge men jag kan bara säga att hon är superpigg och går på stan varje dag o fikar och har sig. Snart är det dags för hennes nästa dos (nästa vecka) och då kommer hon tyvärr att bli dålig igen. Men ingen är lyckligare än jag så länge hennes pigghet varar.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att din mamma är pigg och att Tilda är hos dig igen! Anton har och har haft "pippi" på diverse olika maträtter under cellgiftsbehandlingen och för att inte tala om under cortisonperioderna...så då är det bara att fixa, man vill ju att han ska äta. Kram.

    SvaraRadera