14 januari 2011

Tilda 9 år

Igår fyllde Tilda 9 år, 9 år!!! Nu är hon verkligen stora tjejen. Det är ju nästan så att man kommer ihåg själv när man var 9 år, kan det vara så att vi börjar närma oss varandra nu? Jag blir yngre o yngre och Tilda blir äldre och snart är vi helt plötsligt lika gamla??? Önsketänkande...ja, kanske det?
Hur eller hur gårdagen präglades av ett snabb provtagning på sjukhuset som såg bra ut, förutom neutrofila som ständigt verkar vara lågt nuförtiden, det betyder att hon ständigt är infektionskänslig, sen avlöste gästerna varandra ända fram till kl 21.30 på kvällen. Jag hann med en snabbis till tandläkaren också men det var ok, han såg inget som skulle orsaka tandvärk, däremot var han inne på bihålorna. Helt ok för min del, hellre bihålorna än hål i tänderna.
Idag ska vi vuxna till BUP, det finns en del nya saker att ta upp vad det gäller Tildas ständiga humörsvängningar. Det är säkert en kombination av sjukdomen och hennes ålder.
Kvällen kommer jag att spendera hos min goa vän Maria i hennes bubbelpool! Det ser jag verkligen fram emot :-))

En lycklig 9 åring

Tildas favorittårta, sommartårta

Tilda o mormor (mamma)

Lilla Maggan o matte Viwi kom förbi en sväng också

1 kommentar: