31 januari 2011

Ja visste det!

Kände på mig att det skulle gå jättebra hos psykologen idag och visst jag hade så rätt så!!
Jag satt visserligen och grät under hela tiden jag var där MEN han var kanon! Det är kommer att bli jättebra.Kom på när jag stod och väntade på honom att jag hade glömt ta med näsduk, men herregud hur fasen tänkte jag där? Finns det någon psykolog, kurator som INTE har näsdukar??
Ja det finns det! Jag har träffat en, en gång och aldrig mer.... "Min" psykolog hade till och med ett silverskrin till sina näsdukar, så det så!
Känner mig positiv och glad och det är mycket för att Tilda min älskling har haft en bra dag idag. Provtagningen funkade helt ok. Skolan fixade hon hur länge som helst. Exet sa att dom körde dubbellektioner, härligt! Det känns bra för mig att han har energin som jag saknar för tillfället.
En underbar bild som exet har tagit
Nu sitter jag här och tankarna försvinner ut i cyberspace där förhoppningsvis min älskling lever och har det bra. Någon dag i framtiden ska vi mötas igen, men det får vänta ett tag. Jag är inte riktigt färdig här än.

3 kommentarer:

  1. Åååå så skönt att höra!
    kram

    SvaraRadera
  2. :))))) jag är superglad för din skull!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att han känns bra!
    Och vilken otroligt snygg bild på dina fina tjejer!

    SvaraRadera