7 januari 2011

Det var flera dagar sedan

Jag skrev något men jag har inte orkar, som jag har skrivit tidigare så har mina batteri börjat gå på "low". Idag har jag pratat med min läkare och hon sjukskriver mig på stört, 1 månad åt gången och hon ska även skicka remiss till kuratorn/psykologen. Pust!...nu hoppas jag bara att FK godkänner ett läkarutlåtande och förstår min situation.
Jag o sambon har pratat lite löst om att ta en liten tur ner till Skåne och igår tog vi bilen på fm och åkte ner till Ängelholm  till Arne och Marita. Frida o Fred o lilla Hailey var där från New York och det var så mysigt och träffa dom igen. Hailey har ju vuxit så in i bängen sedan i somras och hon är ju bara så super söt.
Det var skönt att bara få vara lite och äta god mat och umgås. Men mina tankar for hela tiden till Linköping och Tilda. Min duktiga lilla tjej som fick dosen igår (och idag). Hennes värden var lite låga i går igen 0.8 men dom beslutade att köra iallafall.
Idag skulle exet ha en tid med läkaren för alla våra frågor som vi har.
Dom har bott på Ronald MCDonalds huset, det är ju så fint där och det känns lite mer som "hemma".
Tur att dom husen finns för våra kära sjuka barn.
Jag åt lamm som jag varit ganska skeptiskt till MEN oj oj Arne visste hur man kryddade den. Underbart gott
Hailey med mamma Frida

Den lilla sockertoppen

Jordan fick två nya kompisar Hailey o Nalle Puh

Klart att Jordan, det lilla matvraket skulle sno tösens mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar