5 februari 2011

Födelsedag

19660205 föddes en liten liten gosse. Den lilla lilla gossen växte till sig och blev en stor man med ett stort hjärta och en vidöppen famn. I dag skulle han fira sin 45-års dag och det hade han nog gjort med god mat och gott vin.
En njutare ut i fingerspetsarna.
I dag fanns även hans dödsannons i vår tidning nu är det verkligen definitivt han kommer inte tillbaka aldrig någonsin....fysiskt....
Det känns ändå ok, nu måste jag ta mig igenom detta fram till begravningen sen finns det inga måsten mer.

Fick besök idag av Mamma, min lillebror Jeppe, Emmy, Philip och Tilda o Ricky var ju också här förstås. Fullt hus med andra ord.

 Nu ska jag och Tilda slå oss ner i soffan och kolla igenom melodifestivalen, Tilda är redan helt säker på vem hon ska rösta på. Jag bara hänger me och kanske finns det någon som man kan rösta på, men dom jag gillar vinner ju aldrig ändå :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar