4 februari 2011

Hemma spa

Idag har Tilda kommit hit och genast slängde hon sig på storebror. -Snälla! kan jag inte få göra ansiktsbehandling på dig..snälla!!!!!!
Här ser ni slutresultatet:
Det blev både skrubb, gurkskivor och hela kittet. Len som en barnrumpa...

Dagen har varit lite bättre än igår, somnade sent igår och vaknade imorse kl 5. Det blev att titta lite på film till John Blund kom tillbaka och trollade lite med sitt trollspö. I kväll blir det tidigt i säng, får se om jag orkar Lets Dance eller om jag kan smygblunda lite utan att Tilda ser det.
Måste bara tillägga att jag tänker på min goa goa vän som just nu inte mår så bra. Jag håller tummar och tår för dig och jag har bestämt att din "sjuka" bara är något du kan få lite piller för.
Jag finns här för dig i vått och torrt. Jag sviker ALDRIG!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart härlig bild. Full med lycka och kärlek <3
    /Anders

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Anders. Skön bild!
    Är Ricky hemma för att stanna?
    Skönt att du fick en bättre dag, hoppas att även denna varit det!
    Kram!

    SvaraRadera