16 februari 2011

Jag gör några dagars uppehåll

Jag har ingen energi just nu innan begravningen att skriva här. Jag lovar att komma tillbaka när veckan är slut.
Nu måste jag bara ta mig igenom 2 dagar och sen börjar en annan fas.
Tilda ligger just nu i Västervik och får sin dos, det blev 3 dagar den här gången. Lilla fisan är tuff som vanligt och jag hoppas att hennes ångest håller sig borta även efter den här dosen.
Det har ju gått så bra nu dom senaste veckorna. "Någon" håller nog ett vakande öga på henne och ger henne en knuff i ryggen när hon behöver.
Jag ska samla energi tills imorgon och gå igenom något som ingen ska behöva gå igenom så tidigt i livet.
Som sagt vi hörs om några dagar igen.

Håller också tummarna att vännerna i "norr" har en bra dag och positiva besked kommer efter dagens besök.

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Många kramar fulla med styrka till dig
    // Viwi

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar även härifrån, och många varma tankar!

    SvaraRadera