28 februari 2011

Äntligen!

Idag fick Tilda till det med röntgen. Hon var så duktig och jag vet att det tog emot en hel del, men hon svor till och sa - faan nu jävlar kör vi! Hon klev upp från britsen med ett stort leende på läpparna.
Resultatet blev en medalj från Irja och biobiljett från Kristina, alltså kan inte sluta lovorda "våra" sköterskor och lekterapin. Dom är ju så underbara! Tilda ligger och tar igen sig hos sin pappa nu.
Nu ska vi bara vänta in resultatet och då måste bara vara bra. Någonstans långt bak i huvudet så finns det en liten liten djävul som säger dumma saker men jag försöker inte lyssna på den lilla skiten. Nej fram med alla positiva tankar som jag kan komma på.
Uhhhhhh......

Efter Västervik hann jag lagom till 9 fikat på jobbet. Känns skönt att komma upp o pratat lite skit.
Sprang in en sväng till Bokhandeln också, ville ha tag i en kokbok för barn. Tilda har ju börjat tycka om att laga mat och baka så jag tänkte det kunde vara en bra ide för henne att sysselsätta sig med.
Nu fanns ju inte det såklart! Får kolla på nätet istället.
Tror att jag ska ta en liten tupplur nu känns att jag varit vaken sedan klockan 5. Gääässp

2 kommentarer: