24 augusti 2011

Då var det gjort

Röntgen och njurfunktionstestet är gjort. Nu ska vi bara vänta, kanske får vi vet något imorgon eller fredag. Jag tänker iallafall inte åka upp till Linköping på måndag utan att jag får någon liten hint om vart åt det lutar. Jag måste hinna få förbereda mig lite.
Känner ju mig själv och risken är ju annars att jag bryter ihop innan jag ens har hunnit sätta första foten innanför entredörren.
Jag ska försöka distrahera mig så mycket jag bara kan fram till vi får veta något.
Fy vilken mardröm det här är.

Orkar inte skriva så mycket mer idag är trött och inte alls bloggsugen.
Så mina vänner godnatt med er alla och sov så sött!

14 kommentarer:

  1. Kära nån vilken ångest detta måste vara, jag trodde att ni skulle få ett besked redan i dag. Hoppas verkligen att du orkar igenom detta och att svaren blir till det positiva.
    Lena<3

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar från "lilla fröken" :) Snart en ny dag och nya möjligheter. Hoppas du får sova gott i natt.
    //Caroline

    SvaraRadera
  3. Jag läser vad Du skriver varje dag.Jag tänker på Er varje dag, det måste, måste bara gå bra. Tilda är en toppentjej som kämpar på så bra. Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna så knogarna vitnar. Och tror att det går bra. Det måste man.

    Kram,

    Lisen

    SvaraRadera
  5. Herrejösses vad ni måste gå igenom! All denna väntan i ovisshet måste verkligen tära på krafterna. Ni kämpar så bra och är så fantastiska. Kram från Ullis

    SvaraRadera
  6. Det är klart att det måste gå bra!Håller alla tummar och tår. Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna! Eva med Emelie

    SvaraRadera
  8. Åhh...denna eviga jobbiga väntan...vet exakt hur det känns :( Må ni ha bra svar nu....måste ju bara vara bra!!!
    Kram från oss (lea isabellas mamma)

    SvaraRadera
  9. Nu MÅSTE det bara komma ett positivt besked till er!!
    Mina tankar finns hos er.
    Stor Kram Cicci

    SvaraRadera
  10. Oj oj, jag har kikat in några gånger i dag och hoppas att få läsa att det gick bra med svaren från lassarettet. Håller alla tummar och tår för er.
    Styrkekramisar från mig<33

    SvaraRadera
  11. Håller tummarna att allt kommer att gå bra för Er. Kram. Kicki med Kevin

    SvaraRadera
  12. Håller tummar och tår för ett positivt besked. Skickar även en massa styrkekramar till er alla. ///Hea

    SvaraRadera
  13. Ett litet <3 till er från mig. Tänker på er Annelie// Noomie

    SvaraRadera
  14. Jag känner inte dig och du känner inte mig.. men efter att ha läst din blogg ett par gånger måste jag få säga vilken fantastisk mamma du är!!!Mod och styrka som verkar räcka till hela världen!Du är fantastisk!

    SvaraRadera