10 augusti 2011

Lottas Omtanke

I morgon ska jag äntligen till nästa "energi station". Jag ska bli ompysslad hos:
http://www.lottasomtanke.se/
Jag har bokat in mig hos henne i 1 1/2 timme, lovar att jag ska njuta av varenda sekund!!

Som jag har bestämt den här veckan så har jag bara varit och fikat en gång idag. Kollat en film och städat lite lite. Gråtit en liten skvätt då och då men det har varit en skön dag.
Jag försöker verkligen att slappna av och tänka på lite annat. Det går väl inte jättebra men jag försöker verkligen så gott jag kan.

Skulle verkligen behöva träffa min psykolog också men han har fortfarande semester...åhhh varför har alla semester för!!? Ja, just det. Dom behöver ju också tanka energi för att kunna hjälpa såna som mig.
Ok då får jag vänta med det.

Nu njuter jag av det här fina klippet som kom från Linköping idag:

7 kommentarer:

  1. Njut, ladda och tänk goda tankar ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga barn du har, men det är ju klart att med en sån fantastisk mamma kan det ju inte bli annat. Hoppas du kan tanka in ordentligt med energi hos Lottas omtanke. Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Åh vilket underbart klipp.
    Ha det så jättebra på Omtanken nu.
    Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Haha va goa dom är!! Underbart!

    Lottas Omtanke det är grejer det!! Hoppas du fick all den energi & omtanke du så väl behöver!

    Kramar i massor Anette

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt klipp!!! Då smälter mammahjärtat...

    Många kramar.

    SvaraRadera
  6. Fina ungar!!!
    Har läst ifatt lite nu (var utan Internet ganska länge) och nu är hela jag full av känslor igen: lider med er, gläds åt det som har gått bra, skrattar åt tokiga bilder och fina klipp och gråter en massa tårar för allt ni behöver gå igenom.
    Tänker massor på er, förstås.
    En hel massa svettiga Spanienkramar!!

    SvaraRadera
  7. Underbart klipp på underbara ungar!!! Toppen att få se och höra dom. Hoppas att du haft det riktigt, riktigt gosigt idag på Lottas omtanke. Kram, och hälsa till familjen i L-köping, säger Helen

    SvaraRadera