27 augusti 2011

Tack snälla ni för alla kommentarer

Nu kan vi peppa igen för nästa omgång med cellgifter. Enligt plan är det dags på Tisdag igen.
Blir så glad för att ni finns runt oss!!!!

Jag fick ett sånt adrelaninpåslag igår så det kändes som att jag kunde springa ett maraton. Tur att jag aldrig försökte ens en gång, då hade jag nog hamnat på akuten med akut andnöd.
Men lyckan var TOTAL.

På kvällen var jag helt slut och idag har min yrsel slagit till med full kraft, jag får gå och hålla mig i saker till och med när jag är inomhus. Känner mig som en gammal gumma som har svårt att gå.
Jag är ju så himla glad men yrseln är ju inte att leka med. Misstänker att det är när det nu har lugnat sig lite så vet inte min hjärna vad den ska hitta på. Dom små cellerna där uppe dansar kanske glädjedans?
Jag får helt enkelt lugna mig lite och slappna av.
Jag är nog snart back in business igen.

Men jag kan ju inte sluta att tjata om att vi är så lyckliga. Mitt lilla sjuka barn som låg på IVA för snart 2 månader sen. Det barnet som vi inte visste om hon skulle överleva eller inte?? Fattar ni!!

Dom skyddsänglar hon har runt sig gör verkligen sitt jobb och borde ha löneförhöjning tycker jag. Ni jobbar på bra! Fortsätt så fram till Januari så är jag nöjd.

8 kommentarer:

  1. SÅ HIMLA UNDERBART!!

    SvaraRadera
  2. Det måste vara svår att vara "lagom glad & "lagom lycklig" i din situation.Det är nog så att det du känner just nu är det du/ni behöver nu. I er situation finns inget "rätt & fel". Det du känner när det är extra tufft, är det som får Tilda att kämpa fina det fina du förmedlar till henne..."Att orka, att kämpa, att vilja..." Många skulle behöva en mamma som du.

    SvaraRadera
  3. Härligt med positivt pepp!!! Vi tänker på er och ni ska klara det, håller alla tummar vi har. Kram hela familjen Hammarberg!!

    SvaraRadera
  4. Så härligt att det äntligen är något att glädjas åt! Såklart ni klarar det här - nu går det mot bättre tider så bara njut!
    Styrkekramar och varma tankar, Sippan

    SvaraRadera
  5. Åh va skönt att höra!
    Du är en riktig kämpe thilda!
    Massa Kramar från anna på lab

    SvaraRadera
  6. Vilken rolig läsning! Kämpa på nu och se till att bli frisk Thilda!

    SvaraRadera
  7. O va jag gläds med Er, hoppas denna supertjej inte behöver lida mer nu. Många kramar till hela familjen från en gammal tant.

    SvaraRadera
  8. Jag är verKligen glad för er skull. Herregud. Njut av allt ni har. Massa kramar!!!

    SvaraRadera