9 augusti 2011

Tanka tanka



Kan ju säga att det inte var helt lätt att INTE följa med till Linköping igår. Men beslutet är taget och nu letar jag "bensinstationer" överallt. Ernemar är en station som är underbar att tanka ifrån. Lotta och jag satt där en stund i går och pratade o grät en skvätt. Även att det regnade satt vi kvar där.

Ska försöka få en tid för lite hårklippning också, det är verkligen nödvändigt. Det är sånt som kommer i sista hand. Det och benrakning...

Tilda har det iallafall bra uppe i Linköping utan sin mamma. Fick reda på att dom inte kommer göra CT röntgen på henne förrän veckan innan nästa starka cellgiftbehandling. Det är verkligen en mardröm att behöva vänta, vill ju veta nu hur det blir.
Men vi gör ju inget annat än väntar så det är väl bara att vänta lite till....uhhhh





2 kommentarer:

  1. Goaste finaste Annelie!! Åhh, tänk om jag kunde flyga så hade jag kommit med en massa energisk "bensin" plockat ifrån heeela änglastaden.
    Underbart att se du tar dig en tur till havet, bara vara och försöka suga upp kosmos energi. Tänker på dig & er dagligen, jag kan t.o.m. få dåligt samvete för att mitt liv rullar på i normal ordning medans jag tittar in här varje dag och ser en positiv utveckling för Tilda, men energin är svår att fylla på som verkligen behövs för dig/er.
    KÄNN mina tankar, KÄNN min värme, KÄNN min KRAM som kommer rakt ifrån mitt hjärta.
    //Emma

    SvaraRadera
  2. Tanka massor och sköt om dig.
    STor Kram

    SvaraRadera