14 augusti 2011

Rum nummer 10

Söndag och en otroligt lååååång dag.
Tilda har piggat på sig rejält. Det blev en omgång Betapred tillsammans med zofranet som gjorde susen.
Har helt tappat kollen på all medicin hon får. Idag har det varit helt otroligt och stackars sköterskan hade fullt upp att få ihop allt.
Hon har fått dropp, antibiotika, någon medicin mot svamp i svalget, zofran, betapred, omeprazol (mot magen), påfyllning av trombocyter och en spruta neopogen det var menyn idag. Nu på kvällen är droppet borttaget och menyn imorgon får vi av läkaren då.

Sköterskan I har försett Tilda med massa sprutor (utan nålar) och sjuksaker så nu är vi också påfyllda av diverse mediciner.



Nu ett meddelande från Tilda:
Hej det är jag som är Tilda. Jag mår bra och jag är ganska pigg, äääää sen vet jag någ inte mer jag vill skriva puss och kram till alla som läser.

4 kommentarer:

  1. Heja Tilda, jag och kissarna håller på dig.
    Kram i massor

    SvaraRadera
  2. Puss o kram på er allihop.
    Du är en sån otroligt duktig kämpe Tilda.
    Missarna

    SvaraRadera
  3. puss o kram till dig med Tilda
    // Viwi

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är helt otrolig Tilda kämmpa på
    Allt kommer att gå jätte bra.Hälsa övrega
    familjen.Lasse Helenas pappa

    SvaraRadera