25 augusti 2011

En ny favorit


Det är så härligt när man hittar dom där låtarna som etsar sig fast i hjärnan. Här är en ny favorit!
Som ni förstår har vi inte fått något besked idag.
Jag kunde förstås inte hålla mig utan jag ringde och tjatade lite men ICKE. Det har varit en jobbig dag har försökt fylla den med allt möjligt.
Var en sväng på jobbet och fikade, det blev goa vaniljhjärtan också.
Sen kollade jag filmen "Hur många lingon finns det i världen" Åhhhh vilken film!!
Jag hoppas verkligen att det inte är så inrutat för förståndshandikappade i verkligheten.
Fick visserligen hoppa över ett visst avsnitt men snälla ni SE DEN!

Tilda fick sin efterlängtade telefon idag. Hon har fått ärva storasysters gamla men nu fick hon äntligen sin egen. Gissa om hon är lycklig! Hela kvällen har hon suttit och smsat alla hon känner.
Duktig har hon varit med hemundervisningen också, hon o Caroline har suttit hela förmiddagen och pluggat. Hon verkar vara sugen och "fröken" Caroline verkar väldigt engagerad och gör ett kanonjobb.
Någon kontakt med konsultsjuksköterskan har dock skolan ännu inte tagit, fast att jag bad dom göra det i ett tidigt stadie. Nu tar hon nog själv den kontakten med skolan.
Jag hoppas verkligen att dom inte glömmer att göra en plan. Jag har inte glömt det!!
 

1 kommentar:

  1. Vad skönt att ni haft en bra dag trots väntan!
    Stor kram Kicki

    SvaraRadera