14 januari 2012

Ännu lite bättre.


Så här fint var det igår kväll hos Tilda.
Tack alla ni som var där och grattade henne.

Jag kunde inte gå själv men barnen och Anders var där 2 ggr och sjöng för henne. Sen hoppas jag att hon fick ett fint kalas i himlen.

Känns skönt idag när den dagen är över, nu väntar bara morgondagen och det sjuka är att jag känner mig precis som Ante gjorde för ett år sedan.
Jag haltar omkring på kryckor och gissa om jag är livrädd för att jag ska få en propp, precis som han. Försöker gå upp så mycket som jag orkar men jag är så himla ostadig.

Efter helgen så kan jag pusta ut en stund, men det är som alla säger. Man måste igenom alla årsdagar så är det bara.

Igår kom en bok på posten som jag fick tips om på en blogg:
Fritt Fall av Eva Sanner. En bok om personlig utveckling.

Så jag fortsätter mitt högläge OCH mina småturer runt lägenheten.
Försökte mig på melodikrysset också och det gick väl sådär. Missade några frågor, så jag provar igen en annan dag.

Ha en fin helg i solskenet :-)

3 kommentarer:

  1. Åh, så vackert hos Tilda! Jag är säker på att hon finns nära er!

    Varma kramar från en mamma som saknar sin son oändligt

    SvaraRadera
  2. Så fint det är hos fina Tilda!Varm kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Årsdagar är hemska!
    Och vad fint Tilda har det.

    SvaraRadera