1 januari 2012

Kapitel 1 2012

Oj oj har precis vaknat och Jordan har inte visat minsta livstecken från sin korg.
Vi var ju på FEST igår, han o jag och han är helt slut.
Så slut att han inte en kommit på att han kanske är lite kissenödig...

Kvällen igår var TOPPEN!!
God mat, trevliga människor, lekar och massa skratt. Precis vad jag behövde.

Värdinnan

Värden

B1

Fint uppdukat nyårsbord

Här leker vi "På minuten", ni vet det där tvprogrammet som gått. Man ska göra olika saker på en minut. Hur kul som helst.

Kajsa in aktion

Tycker nästan Anders ser ut som "kissande hunden"

Vid tolvslaget skickade vi upp lyktor, och mina tankar gick såklart till mina änglar däruppe.


Jordan fick testköra Anders leksaksbil också
Med andra ord en lyckad nyårsafton och är hur tacksam som helst för inbjudan, min fina Maria!

7 kommentarer:

  1. Hoppas ditt 2012 blir bra, att du kan komma vidare utan dotter och sambo.
    Tack för att du delar ditt liv, jag hejar på dig

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det blev en lyckad kväll! Gott nytt 2012, hoppas det blir allt du önskar!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning!
    Härligt att du hade en sån rolig kväll.

    SvaraRadera
  4. Så glad att du fick en god avslutning på det gamla året och bra start på det nya!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Var så mysigt att se dig fokuserad på en massa kluriga gåtor & att du & Jordan stannade så länge som ni gjorde. Det gör vi om framöver! Kram om dig min vän

    SvaraRadera
  6. Vad härligt det ser ut. Skänt att du får vila din själ bland varma och härliga människor. Precis vad du behöver nu.

    Gott Nytt År på dig, Annelie!

    Kram,
    Lisen

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att du kunde njuta av kvällen! Stora kramen från mig! Elli

    SvaraRadera