6 januari 2012

Nästan en fotoblogg idag

Idag gick jag faktiskt upp skapligt, måste försöka ändra mitt mönster lite. Det går ju inte att sova halva förmiddagen och vara uppe halva natten.
Så fort jag vaknade i morse så gick jag upp. Men attans så trött jag var.
Tur att Carola kom hit och körde igång mig.

Såklart blev hon ett av mina kameroffer
Kunde ju inte låta bli än att leka med min nya leksak och den enda som ville ställa upp var detta söta objekt:

Hur gullig som helst på fotografierna men i verkligheten har han blivit en riktigt illbatting.
Han beter sig värsta vakthunden så nu får det bli hårdare tyglar för Mr Jordan!!!
Har hotat med uppfostringsanstalt men han bara tittar på mig med sina sammetslena bruna ögon.....
- Vaddå Jag???

2 kommentarer:

  1. Ja dessa små hund ögon kan ju få vem som helst att smälta!

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar dig väldigt mycket att du orkar leva vidare.

    SvaraRadera