7 januari 2012

Små små steg


Söta barn som snor mammas nya leksak

Idag känns det som det har varit kväll hela dagen nästan. Fy så trist!
Åkte och hämtade mamma i förmiddags och jag följde faktiskt med henne in på Coop. Ännu ett steg framåt för mig.

Emmy och Philip var och tittade på lägenhet idag och det verkar som dom kommer att ta den.
Den var jättefin, högt till tak och nära både stan och jobbet.
Tror att dom kommer trivas jättebra där.
Om allt klaffar blir det inflyttning i månadsskiftet. Är glad för deras skull att dom får något eget.
Nu kommer vi även att dela vårdnaden om Jordan. Han kommer alltså att bo hos dom varannan vecka.
Vi får se hur det går, blir det för jobbigt för honom får han flytta tillbaka till mig på heltid.

Träffade också en gammal kompis som jag inte sett på många år. Vi kom snabbt in på gamla minnen och bestämde att vi snart skulle ha en träff. Kul!!

Ja sen har det väl inte hänt så mycket mer, dagarna går och livet går vidare i sakta mak.
Min lilla älskling finns med mig i tankarna hela tiden och tänker jag för mycket så kommer tårarna.
Det gör fortfarande så ont i bröstet, och såret är fortfarande blödande........

2 kommentarer:

  1. Tycker du är jätte duktig på att ta små steg framåt,
    Skynda långsamt i din egen takt. Åh vad roligt för
    Emmy med lägenheten. Stor varm kram till
    Dig/ Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag vet inte vad jag ska skriva. Så mycket du har fått vara med om på denna korta tid är... omänskligt! Jag har nu gråtit mig genom din fina blogg. Du skriver så fint och beskrivande. Jag beklagar verkligen allt som hänt. Jag sänder mina varmaste kramar till dig!!!

    SvaraRadera